دانلود رمان چشم ها نسخه كامل پي دي اف، اندرويد، آيفون، جاوا

۵۷ بازديد

دانلود رمان چشم ها نسخه كامل پي دي اف، اندرويد، آيفون، جاوا

موضوع رمان: عاشقانه، همخونه اي، اجتماعي
نويسنده رمان: نيلوفر قائمي فر
تعداد صفحات: ???

 

خلاصه رمان: آلا مدل معروف در طي تصادفي كه با سردار پسر طلا ساز معروف شهر دارد تمام زيبايي خود را از دست ميدهد، به جبران تقاص زيبايي اش طبق قانون تقاضاي ازدواج با سردار را دارد اما ……

قسمتي از متن رمان چشم ها

روي صندلي ننويي نشسته بودم و آروم آروم تكونش ميدادم و به ساعت نگاه كردم.ساعت هفته، دور تا دورم پر از طرح هامِ،پر از پارچه، پر از مانكن هايي كه لباساي نيمه كاره تنشونه. به دوربينم نگاه كردم.كنار لپ تاپه،هنوز اوستا نشدم،به خودم نهيب زدم:به همه ثابت مي “آلا” نباشم… كنم كه موفقيت هام تموم نميشن حتي اگه مثل قبل همين دست رو صورتم گذاشتم،روبند روي صورتمه…تموم آينه هاي خونه پوشيده است.

وقتي”سردار”خونه نيست،باز هم اون روبند رو صورتمه…همه جا…به خاطر اون يا ديگران نيست به خاطر خودمه. يه بار دايي گفت :» رفته بودم براي معاينه پروستات،نميتونستم اجازه بدم كه دكتر معاينه ام كنه، خجالت ميكشيدم…آخرم پاشدم اومدم« به دايي گفتم: اين دفعه رفتي چشاتو ببند وقتي خودت نبيني حس ميكني دكتر هم نميبينتت، مغزتو از نظر غريزي گول ميزني.

اين شده حكايت من،خودم صورتمو نبينم كسي نميبينه. از شيشه ي در تراسي كه روبروش بودم خودمو مي ديدم…موهام آشفته و بلند دورم ريخته، پيشونيم هنوز صافه،با همون پوست آينه اي و سفيد، ابروهام… با شش ماه مصرف كردن دارو، هم موهام خيلي ريخت هم ابروهام حالا نازك شده، چشمام… شايد تقصير چشمامه! اين قرنيه متغيري با اون رنگ عجيبي كه با هر تمِ لباس تغيير مي كنه و رنگ

منبع : https://baghstore.info/%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%da%86%d8%b4%d9%85-%d9%87%d8%a7/

 

https://loop.frontiersin.org/people/1911966/bio

https://hubpages.com/@harrisbains

https://unsplash.com/@harrisbains1

https://www.evernote.com/shard/s640/sh/674ee382-e89a-cb8b-63d4-851a56306781/2b3e06843d8ef5f2c013d01778a39440

https://coub.com/harrisbains1

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/5021511b-cd6b-414c-810e-ff0d1dd4a0d0/Harris-B

https://www.fanfiction.net/~harrisbains1

https://seekingalpha.com/user/56849658/comments

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/HarrisBains1

https://justpaste.it/1nqd5

https://www.atlasobscura.com/users/harrisbains1

https://trello.com/u/harrisbains1

https://www.diigo.com/user/harrisbains1

https://gitlab.com/HarrisBains1

 

نكات مورد توجه در ساخت پارتيشن اداري

۶۳ بازديد

نكات مورد توجه در ساخت پارتيشن اداري

امروزه اكثر مديران براي تفكيك قسمت هاي مختلف دفتر اداري خود و همچنين استفاده بهينه از تمامي فضاهاي موجود،اقدام به پارتيشن بندي دفاتر كار خود مي نمايند.استقبال بسيار زيادي كه از انواع پارتيشن از سوي مديران محترم ادارات و شركت ها صورت گرفته موجب بوجود آمدن يك صنعت مجزا در كنار مبلمان اداري با عنوان پارتيشن اداري گرديده است ولي اكثر افراد ديد صحيح و كاملي از پارتيشن اداري ندارند و فقط به مشاهدات خود در مكان هاي ديگر از اين سيستم اكتفا مي كنند. در ساختار پارتيشن هاي اداري اغلب از پارتيشن شيشه اي استفاده شده است.وجود شيشه در پارتيشن براي نوردهي بهتر به طرفين آن در نظر گرفته شده است و اين امكان را به طراح مي دهد كه در هر قسمت كه نياز دارد به راحتي از پارتيشن استفاده نمايد بدون نگراني از كمبود نور، پس از اين مطلب نتيجه مي گيريم كه هرچه شيشه ها در پارتيشن بيشتر و بزرگتر باشند پارتيشن بهتري خواهيم داشت. جداسازي و تقسيم بندي پارتيشن ها از اصلي ترين و مهم ترين ويژگي هاي آن ها محسوب مي شود و تطبيق پذيري بالاي آن ها با تمامي سبك ها و دكوراسيون ها كه آن را به عنوان يك وسيله دكوري محبوب تبديل نموده است.

7q_gwqh.jpg

كاربرد پارتيشن اداري براي جدا سازي و بهينه سازي محيط اداري مي باشد و براي داشتن يك انتخاب خوب و مناسب و طراحي بهترين پارتيشن براي فضاي اداري ، بايد به كاربردي بودن آن اهميت زيادي داد. درواقع ، ابتدا هدف خود را از ايجاد اين جداكننده ها مشخص نموده و تعيين شود كه هدف از تهيه و ساخت پارتيشن، عايق بندي صوتي است و يا اينكه تنها براي تفكيك محيط از آنها استفاده خواهد شد. بنابراين اگر تصميمي براي عايق كردن صوتي فضاي كاري و استفاده از پارتيشن هاي دوجداره نداشت و تنها هدف جداكردن بخش هايي از محيط باشد، مي توان پارتيشن هاي تك جداره را انتخاب كرد. به اين ترتيب علاوه بر وزن و ابعاد كم و امكان جابه جايي، از نظر هزينه نيز به صرفه تر خواهند بود كه از نكات لازم در طراحي پارتيشن اداري محسوب مي شود. متريال پارتيشن‌هاي اداري با يكديگر متفاوت است اما پارتيشن شيشه‌اي مناسب‌ترين نوع پارتيشن براي يك محيط اداري است. براي ساخت پارتيشن شيشه‌اي به وسايل و ابزارآلاتي مانند ميخ، پيچ چكش، شيشه‌، چارچوب پارتيشن، گيره، مته، فلز، الماس براي برش شيشه و ابزارآلاتي از اين قبيل نياز است.

مراحل ساخت پارتيشن اداري

  1. در ساخت پارتيشن اداري، بايد ابتدا توليد كننده‌ي پارتيشن فضاي اداري مورد نظر را از نزديك ببيند و متناسب با متراژ آن فضا پارتيشن شيشه‌اي را بسازد. در اين مرحله سازنده بايد توجه داشته باشد كه ارتفاع فضا و عرض آن چقدر مي‌ باشد و سپس با توجه به آن، طول، عرض و ارتفاع پارتيشن را مشخص كند.
  2. در ساخت پارتيشن اداري، سازنده‌ي پارتيشن مي‌بايستي ابعاد چارچوب پارتيشن را اندازه زده و  با استفاده از متريال فلز يا چوب، اين چارچوب را آماده كند.
  3. در ساخت پارتيشن اداري، مي‌بايستي چارچوب ساخته شده را با استفاده از مته سوراخ كرد تا بتوان شيشه‌ي مورد نظر را بر روي آن نصب كرد. شيشه‌اي كه براي ساخت پارتيشن مورد استفاده قرار مي‌ گيرد، بايد بسيار محكم و مقاوم باشد.
  4. در اين مرحله مي‌بايست بر قسمت زيرين چارچوب پارتيشن تعدادي چرخ نصب شود تا اگر زماني نياز به جابه‌جايي پارتيشن بود، به راحتي بتوان اين كار را انجام داد.
  5. در اين مرحله بايد پارتيشن ساخته شده به محيط اداري برود تا در آن‌جا نصب گردد. گاهي اوقات پارتيشن ثابت است و مي‌توان آن را با پيچ و مهره به زمين نصب كرد. اين‌گونه پارتيشن‌ها قابليت جابه‌جايي ندارند و در يك نقطه مستقر مي ‌شوند.

 

 

پارتيشن اداري MDF

امروزه از پارتيشن ام دي اف در بسياري از ادارات و دفاتر استفاده مي شود. استفاده از MDF باعث افزايش سرعت پارتيشن بندي مي گردد و نيز بسيار مدرن تر است. نصب پارتيشن هاي ام دي اف بسيار سريع تر و دوام آن به نسبت انواع ديگر پارتيشن بندي (شيشه و كناف و...) بسيار بيشتر است، همچنين نصب و استفاده از پارتيشن كثيف كاري هاي حاصل از ديوار هاي دائمي را ندارد. پارتيشن بندي ام دي اف قابليت آرايش دوباره، جابجايي و حذف كلي دارد و نيز تميز تر و شيك تر از پارتيشن كف تا سقف است. براي اتاق ناظر و يا خدمات پس از فروش معمولا از ام دي اف به همراه شيشه استفاده مي كنند.در اجراي پارتيشن هاي اداري MDF از تركيب ورق MDF و شيشه استفاده مي شود. در پارتيشن هاي ام دي اف ، دور پارتيشن از جنس ام دي اف بوده و وسط كار با شيشه سكوريت اجرا مي شود. قيمت تمام شده پارتيشن هاي ام دي اف تك جداره نسبت به پارتيشن هاي فريم لس شيشه اي تك جداره حدود 30 درصد پايين تر مي باشد.

 

نقاط قوت پارتيشن ام دي اف

  • ظاهر زيبا و هماهنگ با ساير بخش هاي مبلمان اداري
  • قيمت مناسب به نسبت پارتيشن آلومينيومي و ساير متريال ها
  • سهولت در نصب
  • امكان تغيير ساختار پارتيشن ها پس از توليد و حتي پس از نصب
  • زمان توليد كوتاه تر به نسبت پارتيشن آلومينيومي و ساير متريال ها
  • وزن كمتر پارتيشن ام دي اف به نسبت ساير متريال ها
  • امكان انتخاب رنگ و طرح هاي مختلف و ايجاد هارموني با محيط
  • امكان ايجاد تنوع بيشتر در طرح ظاهري پارتيشن ها

     نقاط ضعف پارتيشن ام دي اف

  • عدم امكان استفاده پس از ? تا ? بار جابجايي و نصب مجدد
  • عدم امكان جابجايي در صورت مونتاژ پارتيشن ها در محل پروژه
  • عدم امكان تغيير شكل و ساختار ظاهري در صورت عدم استفاده از اتصالات مرغوب
  • عدم امكان استفاده در محيط هاي ميني مال و طراحي هاي خلوت
  • تغيير ساختار ظاهري پارتيشن ها با گذشت زمان

شما عزيزان مي ‌توانيد براي خريد مطمئن انواع پارتيشن، به سايت parchinco.com مراجعه نماييد. مشاوران سايت پرچين آماده‌ي راهنمايي مشتريان گرامي براي خريد انواع پارتيشن اداري مي ‌باشند. علاوه براين مشاوران و مهندسين سايت پرچين با چندين سال سابقه‌ي كاري مرتبط، كار ساخت و طراحي پارتيشن مرتبط با محيط كار شما را انجام مي ‌دهند.

منبع: اكوناپرس

معرفي گل رز جاودان

۵۵ بازديد

براي اولين بار در سال 1980 ميلادي افراد با استفاده از موم پارافين به ساخت و نگهداري اين گل پرداختند، بهتر است بدانيد كه ايده ساخت اين گل از فيلم ديو و دلبر گرفته شده است رز ماندگار به لطف تاسيس شركت امور (Amor) در سال 1997 بيش از پيش محبوب شد و به لطف فراگيري شبكه‌هاي اجتماعي و فروش آنلاين، اين روزها يك انتخاب عالي براي هديه دادن به افراد موردعلاقه شماست. و بر خلاف تصورات بسياري از افراد اين گل طبيعي است و با ايجاد تغيير ژنتيكي در اين گياه به تكثير و توليد آن پرداخته اند.

 

در حال حاضر اين گل رز جاودان يكي از محبوب ترين گل هاي موجود در تمام گل فروشي ها مي باشد كه عمر بالاي آن باعث شده تا جذابين اين گل چندين برابر بشود. اكنون شركت هاي بسيار زيادي به فرايند تولد رز جاودان پرداخته اند و اين گل را در رنگ بندي هاي متفاوت توليد مي كنند.

 

يكي از محبوب‌ترين گونه‌هاي گل در بين افراد، گل رز مي‌باشد كه به جرأت مي‌توان گفت پرفروش‌ترين نوع گل در جهان نيز مي‌باشند. چند سالي است گونه‌اي از گل رز، به نام گل رز جاودان به لطف شبكه‌هاي اجتماعي بر سر زبان‌ها افتاده و به يكي از محبوب‌ترين اقلام براي هديه به عزيزان تبديل شده است. با ظهور رز ماندگار اصل يا رز جاودان به جرأت مي‌توان گفت كه دوران پژمرده شدن گل‌هاي طبيعي به سر آمده و داشتن يك گل طبيعي با ماندگاري بالا و عمر طولاني ديگر در حد رويا نيست و به واقعيت تبديل شده است.

 

اگر كسي را مي شناسيد كه عاشق گل رز است و هميشه مي خواهد روي ميز كار و يا خانه خود قرار دهد ، با خريد گل رز جاودان مي تواند بدون هزينه اضافي اين رويا را تحقق بخشد. از آنجا كه اين گلها مي توانند يك سال يا بيشتر دوام بياورند ، مجبور نخواهيد شد كه كيف پول خود را براي خرج كردن پول اضافي براي خريد رزهاي تازه از جيبتان در بياوريد

انواع گل رز جاودان

گل رز جاودان كاپلي

اگ شما نيز به دنبال هديه اي خاص و جذاب هستيد يكي از بهترين گزينه ها گل رز جاودان كاپلي است، در اين مدل 2 رز جاودان درون باكس شيشه اي قرار دارند كه مي تواند باعث خاص شدن هديه شما بشود.

 

رز جاودان پالاديوم

رز جاودان پالاديوم يك نمونه گل ساده و زيبا است كه معمولا تمام افراد علاقه زيادي به اين گل دارنذد و با تمام سلايق نيز هم خواني دارد

گل رز در باكس شيشه اي

گل هاي رز در باكس شيشه اي به ويژه از نسخه ويژه “ديو و دلبر” كه در ايران با عنوان ” رز ديو و دلبر” شناخته مي شود بسيار معروف است. اين گل ها به دليل قرار گرفتن در زير يك جام شيشه اي از ديد پنهان نمي شود و كاملا مشخص است. ظاهر آنها بسيار شيك است و در اتاق نشيمن و يا روي ميز كنسول عالي به نظر مي رسند، ما اين گل ها را بسيار دوست داريم و از نظر ما براي همه كساني كه دوستشان داريد ايده خوبي براي هديه دادن است. مخصوصاً در روز ولنتاين براي شريك زندگي خود در آهنگ تهران اين گل زيبا را سفارش دهيد.

 

.

 

هديه اي ماندگار و لاكچري

عمر رز جاودان در صورت انجام مراقبت‌هاي كافي در شرايطي كه آب، خاك و نور كافي در دسترس نباشد بيش از يك سال مي‌باشد و در اين مدت زيبايي و شادابي خود را از دست نمي‌دهد. اين گل عطر خود را نهايت تا 2 يا 3 هفته بعد از دست مي‌دهد اما شادابي و زيبايي خود را براي مدت طولاني حفظ مي‌كند. يكي از ويژگي‌هاي مهم رز جاودان اين است كه اين گل توليد گرده نداشته و به همين دليلي آلرژي‌زا نيست و از اين رو مي‌توانيد با خيال راحت و بدون نگراني آن را به عزيزان خود هديه كنيد تا از زيبايي آن لذت ببرند..

 

رزهاي جاودانه تا چه مدت با طراوت باقي مي مانند؟

درست است كه آنها رز مصنوعي نيستند، بلكه يك نوع رز طبيعي و پرورشي هستند. فقط پس از چيدن، اين همه قسمت اين گل ها شامل ساقه و برگ ها تحت يك فرآيند انجمادي قرار مي گيرند.به اين ترتيب گل رز جاودانه ظاهر تازه و طراوت خود را براي مدت طولاني و معمولا بيش از 3 سال حفظ مي كند. البته اگر در مكان هاي مناسب و خشك و به دور از رطوبت، به خوبي از اين گل ها نگهداري كنيد گاهي 5 تا 10 سال نيز دوام مي آورند.

خريد گل رز جاودان

گل رز جاودان يا گل ماندگار، گلي كاملا طبيعي است با همان لطافت، ظرافت و زيبايي رزهاي هلندي كه با استفاده از فرآيندي ويژه عمر آن افزايش يافته است. گل رز جاودان كاملا با گل مصنوعي متفاوت است. گل رز جاودان، همان طور كه از اسمش مشخص است ماندگاري بسيار بالايي دارد و در رنگ هاي مختلف، اندازه متفاوت و قاب هاي متنوع توليد مي شود. اين گل كه به آن رز ابدي نيز مي گويند هديه اي متفاوت و جديد است كه چندين سال تازه و با طراوت باقي مي ماند.

 

هنگام خريد گل دغدغه اصلي همه ما حفظ شادابي و طراوت آن است. گل‌هاي مختلف پس از مدتي شادابي خود را از دست داده و كم كم پژمرده مي‌شوند.

رزهاي جاودان زيبايي طبيعي‌شان را به خوبي نمايش مي‌دهند و هديه‌اي لاكچري براي تزئين دكوراسيون منزل محسوب مي‌شوند

15

 

با هديه دادن گل رزجاودان، مهر و محبت شما در ذهن و قلب عزيزانتان جاودانه خواهد شد.

سازگاري رز جاودان با محيط زيست و كاهش ضايعات

امروزه ضرورت حفظ محيط زيست بر هيچكس پوشيده نيست. انتخاب رزهاي جاودان به جاي رزهاي معمولي، مي تواند در راستاي اين هدف باشد. علت اين امر آن است كه با انتخاب گل رز جاودان، نيازي نيست كه در فواصل زماني كوتاه گل رز ديگري قطع شود. زيرا رزهاي جاودان ماندگاري چند ساله دارند و نيازي به جايگزيني در كوتاه مدت ندارند. از سوي ديگر با كاهش قطع گل هاي رز و جلوگيري از تخريب آنها، ضايعات كمتري وارد محيط زيست مي شود. همچنين با توجه به نقش گل ها در بهبود كيفيت هوا با قطع كمتر آنها، محيط زيست با طراوت تر و سالم تري خواهيم داشت. از اين رو مي توان كمك به حفظ سلامت محيط زيست را، يكي از بارزترين مزيت هاي رز جاودان دانست.

ارتباط رز جاودان و شازده كوچولو…..!

كتاب شازده كوچولو را اكثرا همه خوانده ايد، ايده رز جاودان از آنجايي گرفته شد كه شازده كوچولو حبابي بر روي گل رز گذاشت و اين روزها، گل رز‌ تك شاخه با همان شكل ساخته شده اند به اسم رز جاودان.‌

16

قيمت گل رز جاودان

اگر به ليست قيمت گل رز جاودانه نگاهي بياندازيد متوجه خواهيد شد كه براي براي خريد رز جاودان ارزان محصولاتي آماده سازي شده تا در مناسبت هاي مختلف مثل گل ولنتاين، روز مادر، روز پدر، روز پزشك،گل براي سالگرد ازدواج و… براي مشتريان عزيز ارسال شود.

 

يك گل رز جاودان را هديه دهيد تا بيان كنيد كه احساسات شما تغييرناپذير است..

منبع :  https://www.namehnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-71/658875-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%AF%D9%84-%D8%B1%D8%B2-%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%AF%D8%A7%D9%86?pr=1

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11314490
https://independent.academia.edu/JennyTucker46
http://edu.fudanedu.uk/user/petetyler1/
http://fudanedu.uk/user/petetyler1/
http://jobs.ict-edu.uk/user/petetyler1/
http://ict-edu.uk/user/petetyler1/
https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=09aeceb5-a1e1-480e-a6ec-430bed943bd3
https://ez***.cityu.edu.hk/login?url=https://citygol.com/
http://entrance-exam.net/forum/members/petetyler1.html
http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:PeteTyler1
https://www.pubpub.org/user/pete-tyler
https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://citygol.com/
https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx
https://gitlab.bsc.es/PeteTyler1
https://tcgschool.edu.in/members/petetyler1/activity/
http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/PeteTyler1
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2962650-jenny-tucker
https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/jenny_tucker40
https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://citygol.com/
https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/PeteTyler1
https://www.ottawaks.gov/profile/petetyler1/profile
https://trove.nla.gov.au/userProfile/user/user:public:petetyler1/about

هنديكپ چيست؟ | آموزش هنديكپ

۶۱ بازديد

هنديكپ چيست؟ | آموزش هنديكپ

در مدلي از بازي شرط بندي ورزشي شما نسبت به تعداد گل به تيم مقابل آوانس ميدهيد ، به اين نوع شرط بندي ، پيش بيني هنديكپ ميگويند .

جه درك بهتر اين نوع از پيش بيني فوتبال براي شما مثالي مي گوييم. به عنوان مثال شما وقتي كه هنديكپ منفي دو يك تيم را انتخاب ميكنيد زماني برنده شرط ميشويد كه اين تيم با اختلاف سه گل يا بيشتر پيروز بازي باشد . در موقعيتي كه اين تيم بازي را با اختلاف 2 گل ببرد شرط شما فسخ خواهد شد و در صورتي كه اين تيم با يك اختلاف برنده بازي باشد يا نتيجه بازي مساوي شود شما عملا شرط را مي بازيد.

انواع پيش بيني هنديكپ

هنديكپ در كشور ها و رشته هاي ورزشي مختلف تعريف متفاوتي دارد . ولي در اين بين چند نوع هنديكپ را همه وبسايت هاي شرط بندي ورزشي و به ويژه سايت هاي شرط بندي معتبر مثل چيتا بت با مفهوم مشابهي به كاربران خود عرضه كرده اند.

مهمترين شرط بندي هاي هنديكپ هنديكپ آسيايي ، هنديكپ سه تايي يا اروپايي ،هنديكپ دوبل ،هنديكپ صفر مي باشند. چيتا بت در اين  مقاله به شرح آنها پرداخته است:

 

 

به جداول زير دقت كنيد تا متوجه بيشتر گفته‌هاي ما باشيد.

برد كل مبلغ شرط بندي برنده است
نيم برد نيمي از مبلغ شرط بندي برنده است و نيم ديگر عينا برگردانده مي‌شود
برگشت شرط كل مبلغ شرط بندي عينا برگردانده ميشود
نيم باخت نيمي از مبلغ شرط بندي بازنده است و نيم ديگر عينا برگردانده مي‌شود
باخت كل مبلغ شرط بندي بازنده است

راههاي انتخاب درست شرط بندي

اوساسونا (+?.??): اوساسونا در حالت پايين، ? گل جلو است و در حالت بالا، ?.? گل جلو است. بازي ?-? به نفع بارسلونا شده است. در حالت پايين، بازي ?-? شده است و در حالت بالا، بازي ?-?.? شده است. در حالت پايين، پيش‌بيني برگشت مي‌خورد و در حالت بالا پيش‌بيني صحيح است. در واقع نيمي از مبلغ پيش‌بيني، برگشت مي‌خورد و نيمي از مبلغ پيش‌بيني برنده جايزه مي‌شود.

اوساسونا (+?.??): اوساسونا در حالت پايين، ?.? گل جلو است و در حالت بالا، ? گل جلو است. بازي ?-? به نفع بارسلونا شده است. در حالت پايين، بازي ?-?.? شده است و در حالت بالا، بازي ?-? شده است. . در هر دو حالت پيش‌بيني صحيح است و مجموعاً پيش‌بيني صحيح است.

بيشتر: چيتا بت https://cheeta-bet1.info

مابقي پيش‌بيني‌هاي مربوط به تعداد گل‌هاي جلو بودن اوساسونا نيز با توجه به نتيجه بازي به نفع اوساسونا خواهد بود.

 

هنديكپ آسيايي

هنديكپ آسيايي ، مشهورترين پيش بيني هنديكپ در بين كاربران وبسايت هاي شرط بندي مي باشد.

تصوير بالا نمونه اي از هنديكپ آسيايي مي باشد. اكنون به توضيح نحوه اجراي قوانين در شرط بندي هنديكپ ميپردازيم .

 

مثال :

در صورتي كه بازي را با هنديكپ -1 تيم ميزبان شرط بسته ايد . در صورتي كه تيم ميزبان با اختلاف 2 گل برنده شود و يا بيشتر ، شرط شما پيروز مي باشد.

در صورتي كه بازي را با اختلاف بك گل ببرد مبلغ شما برگشت داده ميشود و اگر بازي مساوي شود و يا تيم مهمان بازي را ببرد شما شرط را مي بازيد.

+0 يا -0 در هنديكپ آسيايي چه معنايي دارد؟

0.00+ يا 0.00- در هنديكپ آسيايي همان “Draw No Bet” مي باشد كـه شايد پيش از اين مشاهده كرده باشيد. +/0.00 در شرط‌بندي هنديكپ آسيايي بـه اين معني اسـت كـه شـما شانس كمتري را براي هر يك از تيم‌ها براي برنده شدن دريك مسابقه دريافت مي كنيد، ولي در صورتي كه تيم منتخب شـما برنده نشود و بازي با تساوي بـه اتمام برسد، بـه عنوان يك فشار، سهام خودرا پس ميگيريد.

يك تصور غلط رايج در مورد شرط بندي هنديكپ آسيايي در نگاه اول بـه خطوط شرط بندي هنديكپ آسيايي +0 يا -0 مي باشد. اغلب، شخصي كـه تازه وارد شرط‌بندي هنديكپ آسيايي شده اسـت، ممكن اسـت فكر كند.

چون هيچ مزيت يا ضرري براي هيچ يك از طرفين وجود ندارد كـه اين خط +0 مانند يك شرط بندي معمولي 1×2 در نتيجه تمام وقت باشد. شانس شرط بندي موجود نشان مي دهد كـه چگونه آن ها كاملاً متفاوت هستند.

همان طور كـه از جدول بالا مي‌بينيد، تيم A مورد علاقه بازي اسـت و با -0.00 شروع مي شود در حالي كـه تيم B ضعيف اسـت و +0.00 را دريافت مي كند.با اين حال، تا زماني كـه درنظر نگيريد كـه شانس هنديكپ آسيايي نتيجه تساوي را ارائه نمي‌دهد، ممكن اسـت منطقي نباشد. «در واقع، هيچ هنديكپ آسيايي گزينه تساوي را ارائه نميدهد».

 

بنابر اين بياييد عده اي از عكسهاي «و نام تيم ها [با عرض عذر از طرفداران آرسنال]» را دراين مورد بياوريم و نشان دهيم كـه نتيجه شرط بندي ها چه نتايج متفاوتي را براي بازي بـه همراه خواهد داشت.

چلسي -0.00 برد برد

Draw Push

باخت باخت

آرسنال +0.00 برد برد

Draw Push

باخت باخت

هنديكپ صفر

در شرط بندي بالا تصور كنيد هنديكپ صفر ميزبان را انتخاب كرده و روي آن شرط بسته ايد .

اگر ميزبان ببرد شما برنده هستيد . و اگر بازي مساوي شود مبلغ شرط شما برگشت خواهد شد و در صورتي كه تيم مهمان برنده شود شما شرط را باخته ايد .

 

هنديكپ سه تايي يا هنديكپ اروپايي

هنديكپ اروپايي نيز به صورت عددي است . با اين تفاوت كه در گزينه هاي هنديكپ اروپايي فقط اعداد صحيح را ميتوان انتخاب كرد .

براي مثال :

در هنديكپ منفي يك ميزبان اگر ميزبان با اختلاف 2 گل بازي را ببرد شما برنده هستيد .

در هنديكپ منفي يك مساوي اگر ميزبان دقيقا با يك پل بازي را ببرد نيز هنديكپ شما برنده ميشود .

و اگرميهمان مساوي كند يا ببرد هنديكپ مثبت 1 مهمان شما برنده شرط خواهد بود .

آيا شرط هنديكپ سود شما را زياد مي كند؟

با به كار بردن برخي توصيه ها و استفاده از شرط هنديكپ مي توانيد ابزار بسيار قوي براي سودآوري در شرط بندي فوتبال به دست بياوريد. اگر به تازگي با شرط هنديكپ آشنا شده ايد، توصيه مي كنيم كه روي بازي هاي تيم هاي قوي شرط بندي كنيد. تيم هايي را انتخاب كنيد كه فكر مي كنيد با اختلاف ? گل يا بيشتر برنده مي شوند. گاهي اوقات شما شرط هنديكپ تيم هايي را انتخاب كرده ايد كه حتي با وجود برد تيم در بازي، باز هم نمي توانند به حد نصاب برسند و شما بازنده شرط مي شويد. با اين حال، اجازه ندهيد يكي دو شرط هنديكپ ناموفق باعث شود كه فرصت ايده آلي براي شرط بندي هاي سودآور را از دست دهيد. قطعا بازيكنان برنده و قماربازان حرفه اي ورزشي از چنين رويكردي بهره مي برند كه مي توانند براي مدت طولاني درآمدي ثابت پيدا كنند.

 

هنديكپ واليبال

شرط بندي هنديكپ يكي از گزينه هاي بسيار عالي براي شرط بندي كه در ورزش هاي مختلف از جمله واليبال كاربرد زيادي دارد. هنديكپ به خصوص در بازي هايي كه اختلاف دو تيم بالاست و يكي از تيم ها بسيار قوي تر از ديگري است گزينه معقولي است. ورزش واليبال در صورتي كه بازي نزديك به هم باشد تا ? ست ادامه پيدا مي كند. ولي اگر تيمي برتري محسوسي نسبت به تيم ديگر داشته باشد، مي تواند در همان ? ست اول بازي را تمام كند. در چنين بازي هايي حرفه اي هاي شرط بندي از هنديكپ واليبال استفاده مي كنند. معمولا در هنديكپ واليبال براي تيم قوي تر هنديكپ منفي و براي تيم ضعيف هم هنديكپ مثبت كاربرد دارد.

پركابردترين گزينه هنديكپ واليبال هنديكپ ?- تيم الف، تيم قوي تر است. هنديكپ اين تيم ابتدا به اين معني است كه تيم الف قطعا بازي را برنده مي شود. دوما هم اينكه اگر يكي از ست هايي كه تيم الف برده را كم كنيم و به تيم ب بدهيم، باز هم اين تيم الف است كه برنده مي شود. براي مثال، اگر بازي ? بر صفر شود. شما هم ? ست را به تيم ب بدهيد، باز هم بازي ?-? به نفع تيم الف مي شود و شما هم برنده شرط هنديكپ واليبال مي شويد. در نهايت بايد بگوييم كه دليل اصلي به كار رفتن گزينه هنديكپ واليبال اضافه كردن هيجان به شرط بندي ها و البته بالا بردن ضرايب در بازي هايي است كه اختلاف دو تيم بسيار بالا است.

جدول هنديكپ

با همه اطلاعاتي در مورد هنديكپ آسيايي داديم، باز هم هيچ چيز جاي جدول كامل هنديكپ را نمي گيرد. در اينجا جدول كامل شرط بندي هنديكپ را بررسي كرده ايم تا بتوانيد به راحتي نتيجه شرط خود را با انتخاب هر كدام از گزينه هاي هنديكپ بدانيد. نتيجه شرط هاي هنديكپ هم معمولا باخت، برد، نيم برد، نيم باخت و فسخ (Push) شرط است.

نكته خيلي مهم درباره هنديكپ بازي زنده

در تمامي هنديكپ ها اگر وسط بازي و بصورت زنده ميخواهيد پيش بيني كنيد و گلي رد و بدل شده است حتما دقت كنيد كه بعضي از سايت هاي پيش بيني و شرطبندي  از همان لحظه و از همان نتيجه هنديكپ را حساب مي كنند. يعن اگر بازي 1-0 شده و شما ميخواهيد هنديكپ بزنيد، بايد بازي را 0-0 فرض كنيد.

ولي در بعضي از سايت ها اينطور نيست و نتيجه فعلي بازي محاسبه مي شود.

بايد به پشتيباني سايت پيام بدين و بپرسين. و يا به ضريب ها نگاه كنيد اگر ضريب خيلي بيشتر يا كمتر از چيزي كه فكر مي كنيد هست اول مطمئن شويد كه نوع محاسبه هنديكپ در بازي زنده در اون سايت به چه صورت هست.

 

جمع بندي

در مجموع كلام و پس از مطالعه مواردي كه در بالا گفته شد بايد به خوبي ياد گرفته باشيد كه هنديكپ چيست و اين نكته را بدانيد كه اين نوع شرط به خاطر افزايش ضرايب و سود بيشتري كه به شرط بندان مي‌رساند بسيار محبوب‌تر از حالت عادي است چرا كه كمتر پيش بيني را مي‌توان يافت كه مي‌تواند در شرط بندي نتيجه‌اي خوب با ريسك تقريبي كمي ارائه دهد. ضرايب تيم محبوب طبق قوانين هنديكپ افزايش مي‌يابند. بسياري از كساني كه در اين راه حرفه‌اي شده‌اند اين آپشن را به شرط بندي ميكس خود اضافه مي‌كنند تا بدين وسيله سود بيشتري را به جيب بزنند

سوالات متداول كاربران درباره شرط بندي هنديكپ

تفاوت بين شرط بندي هنديكپ و هنديكپ آسيايي چيست؟

فرقي ندارد. هنديكپ آسيايي از آنجا به اين نام شهرت پيدا كرده كه در آسيا محبوبيت بالايي دارد. در هر دو مدل شرط بندي از آوانس گل براي كمتر كردن اختلاف بين دو تيم استفاده مي شود.

آيا شرط بندي هنديكپ فقط در فوتبال به كار مي رود؟

خير، اينطور نيست. شرط بندي هنديكپ در رشته هاي ورزشي مانند راگبي، فوتبال آمريكايي، تنيس، بسكتبال و ساير رشته ها كاربرد دارد. حتي برخي بنگاه هاي شرط بندي از هنديكپ در رشته هاي مسابقه اي همچون اسب دواني نيز استفاده مي شود.

فرق بين هنديكپ اروپايي و آسيايي چيست؟

در هنديكپ آسيايي از اعشار استفاده مي شود. ولي در هنديكپ اروپايي اعداد كامل به كار مي رود.

بهترين زمان استفاده از شرط هنديكپ چه زماني است؟

بهترين زمان براي شروع استفاده از شرط هنديكپ زماني است كه در بازي نتوانيد گزينه هاي شرط بندي قابل صرفه اي را پيدا كنيد. ولي مي توانيد با شرط بندي هنديكپ بدون اينكه بخواهيد با اختلاف تيم ها فكر كنيد، از گزينه هاي مقرون به صرفه و سودآوري برخوردار شويد.

 

منبع: بتكارت بت كارت betcart

چرا قهوه قهوه ساز دلونگي اينقدر تلخ است، براي رفع مشكل چه بايد كرد؟

۵۵ بازديد

چرا قهوه قهوه ساز دلونگي اينقدر تلخ است، براي رفع مشكل چه بايد كرد؟

 

اگر قهوه قهوه ساز دلونگي شما تلخ از حد معمول است، موارد زير را بررسي كنيد:

طعم قهوه به ذائقه هر فرد بستگي دارد.

اگر فكر مي كنيد قهوه اي كه بااسپرسو ساز دلونگي تهيه كرده ايد خيلي تلخ است، مقدار قهوه مصرفي خود را كاهش دهيد.

تغيير نوع قهوه نيز مي تواند به شما در تهيه قهوه دلچسب كمك كند.

چرا قهوه در دستگاه قهوه ساز دلونگي خيلي رقيق شده است، براي حل اين مشكل چه بايد كرد؟

اگر قهوه اي كه در قهوه ساز دلونگي درست كرده ايد خيلي ضعيف است، مراحل زير را براي حل اين مشكل بررسي كنيد:

مشكل رقيق شدن قهوه در قهوه ساز ممكن است به دليل حجم كم قهوه باشد.

كمي بيشتر داخل قهوه بريزيد.

براي تهيه قهوه قوي و صاف، از آب سرد در مخزن آب دستگاه استفاده كنيد. آب جوش قهوه را رقيق مي كند.

چه چيزي باعث مي شود قهوه هنگام دم كردن در دستگاه قهوه ساز دلونگي بجوشد؟ براي رفع آن چه بايد كرد؟

اگر قهوه در قهوه ساز دلونگي در حين آماده سازي به جوش آمد، موارد زير را براي رفع مشكل بررسي كنيد:

وقتي قهوه در حال دم كشيدن است، مشكل ترموستات را نشان مي دهد.

با تعمير يا تعويض ترموستات قهوه ساز به راحتي مي توانيد اين مشكل را برطرف كنيد.

اسپرسوساز مباشي مدل ECM2009 - قيمت مباشي 2009 - كالا بازرگان

اسپرسوساز مباشي مدل ECM2010 - كالا بازرگان

اسپرسوساز مباشي مدل ECM2014 - كالا بازرگان

اسپرسوساز مباشي مدل ECM2015 - كالا بازرگان

اسپرسوساز مباشي مدل ECM2016 - كالا بازرگان

اسپرسوساز مباشي مدل ECM2020 - كالا بازرگان

 

منبع : https://kalabazargan.com

 

https://unsplash.com/@farmerariah3

https://www.evernote.com/shard/s584/sh/947b733c-2903-a23f-c330-1a599846fbf6/68896800b7ea28893e9441faf2829c8f

https://www.liveinternet.ru/stat/kalabazargan.com/

https://coub.com/farmerariah3

https://giphy.com/channel/FarmerAriah3

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/3976f18c-e179-4f34-b3a8-fca2e424ad7f/Farmer-A

https://www.fanfiction.net/u/15529608/

https://seekingalpha.com/user/56999398/comments

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/FarmerAriah3

https://www.spreaker.com/user/16683453

https://justpaste.it/8ocot

https://www.atlasobscura.com/users/farmerariah3

https://trello.com/u/farmerariah3

https://www.diigo.com/user/farmerariah3

https://www.blogtalkradio.com/farmerariah3

 

چرا قهوه قهوه ساز دلونگي اينقدر تلخ است، براي رفع مشكل چه بايد كرد؟

۵۳ بازديد

چرا قهوه قهوه ساز دلونگي اينقدر تلخ است، براي رفع مشكل چه بايد كرد؟

 

اگر قهوه قهوه ساز دلونگي شما تلخ از حد معمول است، موارد زير را بررسي كنيد:

طعم قهوه به ذائقه هر فرد بستگي دارد.

اگر فكر مي كنيد قهوه اي كه بااسپرسو ساز دلونگي تهيه كرده ايد خيلي تلخ است، مقدار قهوه مصرفي خود را كاهش دهيد.

تغيير نوع قهوه نيز مي تواند به شما در تهيه قهوه دلچسب كمك كند.

چرا قهوه در دستگاه قهوه ساز دلونگي خيلي رقيق شده است، براي حل اين مشكل چه بايد كرد؟

اگر قهوه اي كه در قهوه ساز دلونگي درست كرده ايد خيلي ضعيف است، مراحل زير را براي حل اين مشكل بررسي كنيد:

مشكل رقيق شدن قهوه در قهوه ساز ممكن است به دليل حجم كم قهوه باشد.

كمي بيشتر داخل قهوه بريزيد.

براي تهيه قهوه قوي و صاف، از آب سرد در مخزن آب دستگاه استفاده كنيد. آب جوش قهوه را رقيق مي كند.

چه چيزي باعث مي شود قهوه هنگام دم كردن در دستگاه قهوه ساز دلونگي بجوشد؟ براي رفع آن چه بايد كرد؟

اگر قهوه در قهوه ساز دلونگي در حين آماده سازي به جوش آمد، موارد زير را براي رفع مشكل بررسي كنيد:

وقتي قهوه در حال دم كشيدن است، مشكل ترموستات را نشان مي دهد.

با تعمير يا تعويض ترموستات قهوه ساز به راحتي مي توانيد اين مشكل را برطرف كنيد.

اسپرسوساز مباشي مدل ECM2009 - قيمت مباشي 2009 - كالا بازرگان

اسپرسوساز مباشي مدل ECM2010 - كالا بازرگان

اسپرسوساز مباشي مدل ECM2014 - كالا بازرگان

اسپرسوساز مباشي مدل ECM2015 - كالا بازرگان

اسپرسوساز مباشي مدل ECM2016 - كالا بازرگان

اسپرسوساز مباشي مدل ECM2020 - كالا بازرگان

 

منبع : https://kalabazargan.com

 

https://unsplash.com/@farmerariah3

https://www.evernote.com/shard/s584/sh/947b733c-2903-a23f-c330-1a599846fbf6/68896800b7ea28893e9441faf2829c8f

https://www.liveinternet.ru/stat/kalabazargan.com/

https://coub.com/farmerariah3

https://giphy.com/channel/FarmerAriah3

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/3976f18c-e179-4f34-b3a8-fca2e424ad7f/Farmer-A

https://www.fanfiction.net/u/15529608/

https://seekingalpha.com/user/56999398/comments

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/FarmerAriah3

https://www.spreaker.com/user/16683453

https://justpaste.it/8ocot

https://www.atlasobscura.com/users/farmerariah3

https://trello.com/u/farmerariah3

https://www.diigo.com/user/farmerariah3

https://www.blogtalkradio.com/farmerariah3

 

گوگل نيوز يا اخبار گوگل Google News

۵۹ بازديد

گوگل نيوز يا اخبار گوگل Google News

Google News يك موتور جستجوي عمودي است كه آلفابت در سال 2002 راه اندازي كرد.

 

نتايج جستجوي گوگل – عمدتاً اخبار – در صورت بروز بودن، به صورت بسيار برجسته به عنوان يك كادر در نتايج جستجوي ارگانيك فهرست مي شوند.

براي اينكه يك وب سايت به عنوان يك قطعه در Google News فهرست شود، مهدي نجاري بايد معيارهاي فني و كيفي مختلفي را داشته باشد و در برنامه خبري Google براي ناشران قرار گيرد.

 اگر صفحه‌اي در Google News نشان داده شود، معمولاً مي‌تواند از ترافيك بسيار بالاتري نسبت به وب‌سايت‌هاي ايندكس شده معمولي بهره مند شود.

 

Google News چگونه ارائه مي شود؟

 

اخبار گردآوري شده توسط گوگل هم در جستجوي دسكتاپ و هم در جستجوي موبايل نمايش داده مي شود. سايت هاي خبري موبايل عمدتاً به عنوان AMP در SERP ها فهرست شده اند.

 اگر مي‌خواهيد اخبار مربوط به يك عبارت كليدي خاص را جستجو كنيد، مي‌توانيد به طور خاص بخش «اخبار» را در جستجوي Google فراخواني كنيد.

 

معيارهاي جداگانه اي براي نمايش اخبار و رتبه بندي URL وجود دارد كه با الگوريتم موتورهاي جستجوي مرسوم متفاوت است. از يك سو موضوعيت منبع نقش بسيار مهمي دارد و از سوي ديگر مرجعيت آن.

 

شرايط لازم براي درج در Google News

 

براي اينكه يك وب سايت با موفقيت در Google News فهرست شود، هم دستورالعمل هاي كلي و هم دستورالعمل هاي فني بايد رعايت شود. اگر اين موارد رعايت شود، Google مي‌تواند صفحه را در اخبار قرار دهد:

 

  • موضوعيت: همه مقالات بايد در درجه اول درباره رويدادهاي جاري گزارش دهند.
  • اصل: تمامي مطالب ارسالي بايد اصلي بوده و از منابع ديگر كپي نشده باشند. بنابراين نويسندگان بايد محتواي منحصر به فرد ايجاد كنند، حتي اگر اين لزوماً در مورد گزارش هاي خبرگزاري ها صدق نمي كند.
  • شفافيت: توصيه مي شود كه هر سهم منتشر شده حاوي نام نويسنده و اطلاعات تماس نويسنده باشد.
  • بدون اظهارات نادرست: Google News بايد بر اساس حقايق دقيق باشد و حاوي اطلاعات يا اطلاعات نادرست نباشد. بنابراين، براي مثال، اين شبكه عليه اخبار جعلي نيز هدايت مي شود.
  • نسبت كم تبليغات: اگر قرار است صفحه اي در اخبار فهرست شود، نسبت تبليغات در صفحه نبايد خيلي زياد باشد.
  • مقدار متن كافي: براي اينكه عنوان در جستجوي خبر ظاهر شود، متن مرتبط نبايد خيلي كوتاه باشد. اگرچه گوگل طول متن را مشخص نمي كند، بيش از 350 كلمه راهنما است.
  • غير تبليغاتي: پست هاي خبري بايد مانند يك پورتال خبري اخبار را ارائه دهند، اما پست هاي تبليغاتي در مورد محصولات يا خدمات نباشند.
  • بهينه سازي موبايل: صفحات ارسالي نيز بايد تا حد امكان براي دستگاه هاي تلفن همراه بهينه شوند.

 

گوگل به دستورالعمل هاي كيفيت كلي خود اشاره مي كند كه در مورد مقالات خبري نيز اعمال مي شود. در ابتدا، متا تگ هاي خاصي نيز براي اخبار وجود داشت، اما امروزه ديگر از آنها پشتيباني نمي شود.

 

الزامات فني شامل:

 

  1. URL هاي منحصر به فرد: هر مقاله بايد از طريق يك URL منحصر به فرد قابل دسترسي باشد.
  2. پيوند پاك: گوگل نمي تواند پيوندي به مقالات خبري را از طريق جاوا اسكريپت بخواند.
  3. HTML: ورودي ها بايد به صورت HTML و نه به صورت PDF يا فرمت هاي ديگر ارسال شوند.
  4. خزيدن و نمايه سازي: مانند ساير وب سايت ها، صفحات بهينه شده اخبار نبايد از خزيدن از طريق robots.txt مستثني شوند.

 

آنچه در بهينه سازي Google News مهم است

 

براي بهينه سازي وب سايت براي Google News، توصيه هاي فني و محتوايي گوگل بايد رعايت شود. در غير اين صورت منطقي است كه پس از درخواست پذيرش، رد خواهد شد.

 

ايجاد نقشه سايت Google News كاملاً ضروري نيست، اما توصيه مي شود.

 اين شامل تمام URL مقالات منتشر شده توسط يك وب سايت در عرض دو روز است. علاوه بر اين، اين نقشه سايت نبايد بيش از 1000 آدرس اينترنتي داشته باشد. اين با نقشه سايت معمولي متفاوت است.

 

براي كار عملي اين به معناي زير است:

 

  • اخباري كه در واقع جديد هستند بايد به طور مرتب توليد شوند.
  • شرايط چارچوب فني بايد وجود داشته باشد.
  • الزامات محتوا بايد برآورده شود.

 

در صورت رد شدن وب سايت، ديگر در اخبار ذكر نخواهد شد.

 

انتقاد از Google News

 

ناشران و روزنامه ها بارها از Google News انتقاد كرده اند. بسياري از شركت هاي رسانه اي استفاده از عناوين مقالات و تيزرها را نقض كپي رايت مي دانند. زيرا گوگل اين عناصر متني را مي گيرد و در قطعه خبري سايت خود نمايش مي دهد.

 

در سال 2014، اختلافات با ناشران حتي منجر به حذف برخي سايت‌هاي خبري از Google News در اسپانيا شد. برخي از اين صفحات پس از آن مجبور به كاهش بازديدكنندگان تا 15 درصد شدند.

 

منشأ اختلاف با گوگل در قانون حق چاپ فرعي بود كه با نام "Lex Google" نيز شناخته مي شود و در سال 2013 در آلمان معرفي شد. بر اين اساس، در صورت استفاده از مقالات در وب توسط ساير وب سايت ها، ناشران بايد غرامت دريافت كنند.

 

خود گوگل هيچ گونه نقض حق چاپ فرعي را در نمايش قطعه ها و سرفصل ها مشاهده نمي كند. از سوي ديگر ناشران اين تصاحب را نياز به مجوز تعبير مي كنند.

 

با اين حال، متن قانون در بسياري از موارد بيش از حد مبهم است، به طوري كه به وضوح تنظيم نمي شود كه چه زماني هزينه ها بايد پرداخت شود و چه زماني نيست.

معامله با گوگل نيز موضوع بسيار سختي براي خانه هاي رسانه اي است، زيرا گوگل، از سوي ديگر، بخش بزرگي از ترافيك را از طريق اخبار گوگل تامين مي كند.

 

فايده سئو گوگل نيوز براي چيست؟

 

صفحات خبري گوگل از ترافيك بسيار بالايي بهره مند هستند. اين بيش از هر چيز در مورد موضوعات به اصطلاح «پرطرفدار»، يعني موضوعات داغي كه توسط افراد زيادي جستجو مي‌شوند، صدق مي‌كند.

 

اگر مي خواهيد از اين "تقويت كننده ترافيك" بهره مند شويد، بايد مقالاتي را منتشر كنيد كه موضوعات فعلي آنها در واقع توسط كاربران جستجو مي شود.

 

فروشگاه آنلاين كالاهاي خانگي احتمالاً با فهرست شدن وبلاگ خود در Google News نسبت به يك سايت اطلاعاتي در مورد تلفن هاي هوشمند كار سخت تري خواهد داشت.

 در حالي كه در يك منطقه فقط تعداد بسيار كمي از آيتم هاي جديد مورد توجه مخاطبان گسترده است، منطقه ديگر افراد علاقه مند زيادي را پيدا مي كند.

 

بنابراين، مديران وب‌سايت‌ها و سئوكاران بايد بررسي كنند كه آيا سرمقاله بالا و در نتيجه هزينه‌هاي مالي و زماني ارزشمند است كه در اخبار ذكر شود.

 

 

Google Alerts به عنوان "ابزار SEO"

 

با كمك عملكرد اعلان به نام "Google Alerts"، صفحات Google News نيز براي نظارت بر وب در رابطه با محتواي جديد براي كلمات كليدي تعريف شده قبلي مناسب هستند. براي انجام اين كار، كاربران بايد ابتدا جستجوي Google News را فراخواني كنند. در قسمت پايين دكمه "ايجاد هشدار" وجود دارد.

 پس از كليك بر روي آن، موضوعات را مي توان به روشي خاص در قالب كلمات كليدي "اشتراك" كرد. به محض اينكه محتواي جديد در فهرست اخبار گوگل قرار مي گيرد، مشتركين كلمات كليدي از طريق ايميل مطلع مي شوند.

 

http://gg.gg/1205co

https://bit.ly/3dDd0Lj

https://did.li/w7frl

https://mub.me/Q55s

https://llk.dk/rkjfup

https://t.ly/eoda

https://cutt.ly/qXzZroF

https://is.gd/tEIC4v

https://clck.ru/sd2W6

درب آهني برش سي ان سي و طراحي خاص آن

۶۴ بازديد

درب آهني برش سي ان سي و طراحي خاص آن

 

درهاي آهني براي كل خانه يا محل كار شما جذابيت ايجاد مي كند و سطح بي نظيري از جذابيت، امنيت و آب و هوا را ارائه مي دهد. عمده فروشي درب آهني گسترده ترين انتخاب درب هاي موجود و سفارشي را در هر كجا ارائه مي دهد. ما يكي از عمده فروشان پيشرو درب سي ان سي آهني در ايران هستيم و صنعت درب هاي ما بي نظير است. چه به دنبال درهاي ورودي آهني، درب هاي امنيتي آهني، درب هاي فرفورژه يا حتي درب هاي آهني سفارشي باشيد، ما مي توانيم به شما در انتخاب طرح و رنگ درب كمك كنيم! ما موجودي، انتخاب، گزينه ها و در دسترس بودن را داريم تا به شما در بازار درب آهني برتري دهيم. ما صدها درب در انبار داريم، آماده تحويل يا تحويل. اگر آنچه شما به دنبال آن هستيد را در انبار نداريم، مي توانيم يك درب سفارشي را فقط براي شما طراحي و بسازيم!

زيبايي و ميزان امنيت حفاظ تراس

 

يك معمار در حال طراحي يك نرده زيباي جلوي عرشه خليج بود و مي‌خواست طراحي نرده‌ها تا حدودي سنتي با طعمي روستايي و در عين حال مينيماليست باشد تا جلوي چشم‌اندازهاي پانوراما از خليج را بگيرد.همچنين به توري هاي آهني براي محافظت از سقوط در نواحي چاه پنجره زيرزمين نياز بود. در ابتدا معمار نرده فرفورژه را مشخص كرده بود، اما در جلسه نهايي شدن طراحي حفاظ تراس ، گزينه هاي مختلفي مطرح شد و توصيه هايي ارائه شد. با توجه به محيط خشن موجود در اسكله، توصيه مي شود از آلومينيوم درجه هواپيما براي سازه و آلومينيوم درجه دريايي براي هر گونه اجزاي نرده تزئيني ريخته گري استفاده شود.طراحي نهايي نرده آلومينيومي به منظور زيبايي شناسي، ايجاد بافت چكش سطحي در هر چهار طرف پيكت بود. و با يك ريل كلاهك تخت، يادآور ريل كلاهك تخت از يك نرده آهني فرفورژه از دوران گذشته بود.

تنوع و زيبايي نرده بالكن

 

ما درفرفورژه آنلاين ، انواع نرده‌هاي مسكوني و تجاري، از جمله نرده‌هاي بالكن‌ها و پله‌ها، و همچنين نرده‌هاي دستگيره و نرده‌هاي محافظ را به‌صورت سفارشي طراحي مي‌كنيم. نرده‌هاي ما هم در طرح‌هاي ساده و هم در طرح‌هاي بسيار پرآذين موجود هستند، و ما در نرده‌هاي تزئيني تخصص داريم و مي‌توانيم نرده‌هاي پيچ خورده و مارپيچ و نرده‌هايي با ويژگي‌هاي تزئيني مانند سبد، بند انگشت، يقه، درپوش ريلي و كلاهك تاج نصب كنيم. ما نرده هاي خود را در انواع مختلف آهن، از جمله آهن گالوانيزه، به منظور تناسب با بودجه و نياز پروژه شما ارائه مي دهيم. علاوه بر اين، ما مي‌توانيم اتوي شما را با روكش‌هاي لعابي و پودري كه در طيف گسترده‌اي از رنگ‌ها، از جمله رنگ‌هاي سفارشي موجود است، تكميل كنيم، يا به‌طور متناوب، مي‌توانيم آهن‌كاري شما را فقط با روكش پرايم شده نصب كنيم تا خودتان بتوانيد آن را تكميل كنيد. . با طيف گسترده اي از گزينه هاي طراحي ما، شما واقعا مي توانيد نرده آهني مناسب براي نيازهاي خود را با قيمت مقرون به صرفه پيدا كنيد.

مزايا نرده حفاظ پنجره مدرن

 

حفاظ پنجره مدرن يكي از ويژگي هاي ايمني مهم ساختمان تجاري يا محله مسكوني شما هستند و فرفورژه آنلاين تمامي حفاظ هاي تجاري و مسكوني خود را كاملاً با رعايت تمام قوانين ساختماني و ايمني قابل اجرا ساخته و نصب مي كند. ما نرده‌هاي حفاظي كاربردي و با رتبه‌بندي بالا را ارائه مي‌دهيم، اما مي‌توانيم نرده‌هاي زينتي و تزئيني را نيز طراحي كنيم كه همان سطح ايمني را فراهم مي‌كنند و در عين حال زيبايي ملك شما را افزايش مي‌دهند. نرده هاي محافظ نيز براي هدايت ترافيك  پياده در فضاهاي شلوغ مفيد هستند. در فرفورژه آنلاين ، نرده‌هاي محافظ ما در رنگ‌هاي رنگ ‌شده يا پودري در طيف وسيعي از رنگ‌ها براي تكميل دكوراسيون ساختمان شما موجود است.

نرده پله

 

ما ريل پله هاي داخلي و خارجي را براي ساختمان هاي تجاري و مسكوني طراحي و نصب مي كنيم. نرده هاي پله يك ويژگي ايمني مورد نياز است، اما مي تواند هم زيبا و هم كاربردي باشد. ما طيف گسترده اي از طرح هاي ريل راه پله را ارائه مي دهيم، چه ساده و چه تزئيني، و صنعتگران ماهر ما مي توانند ريل راه پله مناسب براي نيازهاي شما را با قيمت بسيار مقرون به صرفه طراحي و نصب كنند، صرف نظر از كوچك يا بزرگ بودن راه پله يا اينكه مارپيچ يا مستقيم است.

 

https://muhammadzaid1.blogspot.com/2022/07/blog-post_11.html

https://telegra.ph/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%87%D9%86%DB%8C-07-23

https://www.diigo.com/item/note/948py/t47c?k=0aa34e037928854c7bebe3ae853bdab9

https://www.merchantcircle.com/blogs/zsk-seo-concordia-mo/2022/7/-/2274003

https://nihekar909.bloggersdelight.dk/2022/07/23/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d9%86-%d8%b3%db%8c/

https://penzu.com/public/1193dc27

http://www.pearltrees.com/sadexi6349/zaid-khatri/id54214426/item455111262

https://offpageseo2000.weebly.com/ggggg/9066024

https://medium.com/@ZaidKhatri01/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1%DB%8C-%D9%81%D9%84%D8%B2%DB%8C-70636327ce

https://ddfawere.webstarts.com/blog/post/khr-d-drb-l-zr-flz

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:4114118

https://www.homify.co.uk/ideabooks/8908589

https://writeupcafe.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1%db%8c-%d9%81%d9%84%d8%b2%db%8c/

مقايسه لامپ هاي رشته اي و متال هاليد و فلوروسنت با لامپ ال اي دي

۶۱ بازديد

مقايسه لامپ هاي رشته اي و متال هاليد و فلوروسنت با لامپ ال اي دي

 

لامپ هاي رشته اي:

 

نور لامپ هاي رشته اي گرم و يكنواخت است و شباهت زيادي به نور طبيعي دارد و به همين دليل بهترين نور مصنوعي است.

اين لامپ ها از نظر بازده تبديل الكتريسيته اقتصادي نيستند و كمتر از ?? انرژي دريافتي را به نور تبديل مي كنند. برخي كشورها مانند استراليا اين لامپ ها را با لامپ هاي كارآمدتري جايگزين كرده اند.

لامپ هاي فلورسنت جيوه و كم مصرف:

 

اين لامپ هاي فيلامنت گران تر هستند؛ اما آنها زندگي طولاني تري نسبت به آنها دارند. اين نوع لامپ ها كمتر از لامپ هاي رشته اي مصرف مي كنند، اما معايب زيادي نيز دارند. مهم ترين نقطه ضعف اين لامپ ها خطر سلامت انسان است. اشعه ماوراي بنفش و جيوه در اين لامپ ها براي سلامتي انسان بسيار مضر است.

 

لامپ هاي بخار جيوه:

 

كارايي نوراني خوب و زندگي خدماتي خوب از مهم ترين ويژگي هاي اين لامپ ها هستند. با توجه به رنگ مناسب نور، اين لامپ ها براي تأمين روشنايي خارجي مانند پارك ها، پياده روها، و روشنايي براي غرفه هاي كارخانه مناسب هستند.

از سوي ديگر به دليل خطراتي كه بخار جيوه براي محيط زيست دارد، توليد اين نوع لامپ ها در كشورهاي عضو اتحاديه اروپا ممنوع شده است. از سوي ديگر از دست دادن انرژي اين لامپ ها بسيار زياد است. يعني دوران استفاده از اين لامپ ها براي ارائه روشنايي به پايان مي رسد.

لامپ هاي بخار سديم:

 

در لامپ هاي بخار سديم، گازي كه تخليه الكتريكي در آن رخ مي دهد، بخار سديم است. در نتيجه نور اين لامپ ها در محدوده نور زرد قرار دارد.

اين لامپ ها عمر خدماتي طولاني و خروجي نور بسيار بالايي دارند، اما به دليل ناكافي بودن رنگ نور و درصد بازتاب نامساعد رنگ، اين لامپ ها عمدتاً در محيط هايي مانند اسكله ها، بنادر و جاده هاي شهري مورد استفاده قرار مي گيرند. اما به دليل اينكه شاخص توليد مثل رنگ اين لامپ ها بسيار كم است، استفاده از اين لامپ ها براي مكان هايي كه مردم براي مدت طولاني در آن ها حركت مي كنند، مانند پياده رو، مراكز خريد شهري، پارك ها و غيره مناسب نيست.

 

لامپ هاي فلزي يد:

 

لامپ هاي فلزي يد مشابه بخار جيوه هستند، با اين تفاوت كه به آن مقدار كمي نمك هالوژن اضافه شد كه كيفيت رنگ آن ها را افزايش داد و از سوي ديگر انتشار نور آن ها را افزايش داد و امروزه به سرعت در حال جايگزيني با لامپ هاي ديگر است انواع مختلفي از لامپ ها وجود دارد. اين نوع لامپ ها در محدوده ?? تا ?? وات توليد مي شوند و در كارخانه هاي روشنايي و روشنايي داخل سالن استفاده مي شوند و همچنين در جاده هاي شهري و ورزشگاه هاي ورزشي، مناطق بسيار بزرگ و غيره لامپ يد فلزي داراي دو حباب است، حباب بيرون از انتشار اشعه فرابنفش جلوگيري مي كند، و در صورت شكستن،  استفاده از لامپ بسيار خطرناك است و مي تواند باعث آسيب جدي به چشم و پوست انسان شود.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11210741

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1690552.page

https://independent.academia.edu/MelbaLuna625

http://edu.fudanedu.uk/user/travisroisin4/

http://fudanedu.uk/user/travisroisin4/

http://jobs.ict-edu.uk/user/travisroisin4/

http://ict-edu.uk/user/travisroisin4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=151beb63-fc66-45cd-96fd-9d7234ede3cb

http://ez***.cityu.edu.hk/login?url=https://forok.shop

http://entrance-exam.net/forum/members/travisroisin4.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:TravisRoisin4