ميدان ديد دوربين مدار بسته و ميزان پوشش تصويري

۸۹ بازديد

ميدان ديد دوربين مدار بسته و ميزان پوشش تصويري

يك دوربين مداربسته چه ميزان و با چه عمقي از يك محيط را ميتواند را زيرنظر داشته باشد؟

يكي از پارامترهاي اصلي براي  آناليز اين موضوع ميزان چگالي پيكسلي است (PPF و يا PPM). در اينباره بايد همواره به سه عامل زير دقت نماييد:

  • رزولوشن دوربين مدار بسته (VGA، 720P، 1080P، 4K)
  • اندازه محيط (مثلا يك اتاق، يك رستوران، فضاي بيروني ساختمان، يك پاركينگ بزرگ و ...)
  • شرايط نوري (تاريك، نور مستقيم خورشيد و ...)

محل استقرار دوربين مداربسته :

در تصوير زير مثلا دوربين مداربسته در يك اتاق خواب كوچك  نصب شده است. دوربين مدار بسته VGA كه تقريبا تمام اتاق را با 40ppf(معادل 12 پيكسل بر متر) پوشش مي دهد. اما دوربين مدار بسته 720P در اين محيط كوچك عملا بيش از نياز خواهد بود و همانطور كه در تصوير مي بينيد در صورتي استفاده از آن توجيه دارد كه مثلا ديوارها بصورت پارتيشنهايي شيشه اي مي بودند كه فراتر از ديواره ها هم زير نظر مي بود. بنابراين استفاده از دوربينهاي مداربسته بيش از 720P مثل دوربين مداربسته 1080P و 4K نيز حدر دادن هزينه است.

 

در اينجا هم تفاوت را در قالب يك تصوير متحرك بهتر ديده مي شود :

 

دوربين مدار بسته در رستوران

در تصوير رستوران در زير محل نشيمن و صرف غذا بزرگتر از يك اتاق معمولي است. براي پوشش كل فضا با ميزان پيكسل قابل قبول(چگالي پيكسلي متوسط) حتي دوربين مداربسته 720P هم كفايت نمي كند. از طرف ديگر دوربين مداربسته 4K هم براي اين محيط رزولوشني بيش از نياز خواهد داشت و داشتن چگالي پيكسلي خيلي بالا در اين محيط كمي بي معني است. درواقع داشتن دوربين مداربسته 4K در اينجا بيش از نياز رايج است.

 

در تصوير متحرك زير تفاوت چگالي پيكسلي دوربينها و محيط تحت پوشش بهتر مشخص مي شود:

 

دوربين مدار بسته براي فضاي بيرون ساختمان

با رفتن به فضاي آزاد عملا چالش اصلي نمايان مي شود. كار كمي سخت تر خواهد شد. چالشي به نام تغيير شدت نور محيط كه مي تواند دوربينهاي رزولوشن بالا را آزار دهد.

در محيطهاي آزاد كوچكتر يا مثلا پاركينگ يك ساختمان حتي داشتن 20ppf هم مي تواند كافي باشد(سطحي پايه براي نظارت بر فعاليتها است ولي براي ديدن جزئيات و شناسايي چهره مناسب نيست).

در تصوير اگر توجه نماييد ميبينيد كه تقريبا با اين مسافت و ميدان ديد وسيع حتي با داشتن رزولوشن 4K چقدر محدود هستيم.

 

در تصوير متحرك زير تفاوتها بهتر ديده مي شوند:

 

دوربين مداربسته پاركينگ

يك پاركينگ بزرگ مي تواند آخرين محلي باشد كه در اين بررسي زير نظر داريم. آنچه در تصوير مشاهده مي كنيد بخشي از يك پاركينگ است. ميبينيم كه هيچ دوربين مداربسته رايجي حتي مثلا دوربين مدار بسته 4K هم نمي تواند اين محيط را پوشش دهد. در بهترين حالت دوربين مداربسته 4K يك چهارم پاركينگ را تحت پوشش قرار مي دهد.

 

در تصوير متحرك زير تفاوتها واضحتر هستند.

 

محدوديتها

پيكسل و رزولوشن تصوير همه چيز نخواهد بود!

براي هر دوربين مداربسته حتي بهترين دوربين مدار بسته جهان هم بايد به عواملي مثل نور كم، تاريكي، كاهش كيفيت تصوير در نور IR و جزئيات مورد نياز در صحنه توجه كنيد تا نتيجه متناسب را بدست آوريد. يك مشكل ديگر كه آزار دهنده است به تابش مستقيم نور خورشيد بر مي گردد كه تا حدودي WDR واقعي مي تواند كمك به حل آن نمود. اما بازهم تصوير حاصل از نظر كيفيت متفاوت از تصويري است كه در صحنه اي با نور كامل و مناسب گرفته شده است.

البته مهم است بدانيم كه پيشرفتها در بهبود كيفيت تصوير (مثلا در دوربينهاي مداربسته نور فوق العاده كم با WDR واقعي) كندتر از رشد رزلوشن دوربينهاي مدار بسته پيش مي روند. براي مثال 5 سال قبلتر مي توانستيد دوربين مداربسته 2 مگاپيكسلي داشته باشيد اما تقريبا همه آنها در نور كم و قابليت WDR ضعيف بودند. اما حال بسياري از دوربينهاي مدار بسته 2 مگاپيكسلي يا دوربينهاي مدار بسته 1080P در اين زمينه بهبود يافته اند اما بازهم دوربينهاي مدار بسته 4K جديد همانند 5 سال پيش دوربينهاي مدار بسته 2 مگاپيكسلي به نور كم حساس هستند. البته با پيشرفت علم و تكنولوژي اين موضوع هم تغيير خواهد كرد. بهر حال اين را بدانيد كه هر چه رزولوشن تصوير بالاتر برود عملا كيفيت بالاتر نرفته است و هنوز علم در حال كار بر روي رزولوشنهاي بالاتر براي كسب كيفيتهاي بهتر خواهد بود.

  1. دوربين مداربسته چيست؟
  2. تجهيزات دوربين مداربسته
  3. انواع دوربين مدار بسته
  4. بهترين دوربين مدار بسته

هايك ويژن در هند خط توليد و صادرات راه اندازي مي كند!

۸۴ بازديد

هايك ويژن در هند خط توليد و صادرات راه اندازي مي كند!

  هايك ويژن  در سرمايه گذاري مشترك با يك شركت هندي ،
بزرگترين و نخستين مركز توليد محصولات نظارت تصويري را در شهر واساي در نزديكي بمبئي افتتاح كرد .
اين مركز توسط آقاي سارسوات – V.K. Saraswat  مدير كل اسبق سازمان تحقيق و توسعه دفاعي هند ( DRDO ) و مشاور
علمي ارشد اسبق وزير دفاع هند و دكتر نئاجاج – Neeraj Sinha سينها مشاور علوم و فنون در هند افتتاح شد .

هايك ويژن در هند خط توليد و صادرات راه اندازي مي كند !

شركت پارما هايك ويژن به عنوان نماينده هايك ويژن در هند ،
در ابتدا حدود 71 ميليون دلار سرمايه گذاري انجام داده است تا با فرصت توليد در كشور هند به عنوان يكي از بزرگترين بازار هاي رو به رشد ،
نه تنها نياز هاي امنيتي داخلي را ، بلكه به نياز مشتريان هايك ويژن در منطقه نيز پاسخ دهد
و محصولات نظارت تصويري آنها را تامين نمايد
استخدام بيش از 2000 نيروي كار ماهر و نيمه ماهر در فضاي 12 هكتاري كه امكان توليد صفر تا صد محصول را دارد .
اين فضا در ابتدا 50% از فرايند محصولات را در داخل توليد خواهد كرد
و به تدريج در بازه ي زماني 18 ماهه ،100% فرآيند توليد را بومي سازي مي كند .
اين كارخانه مجهز و مدرن گواهينامه ISO 9001:2015 دريافت كرده است و مي تواند بيش از 850 مدل محصول مختلف را توليد نمايد .
آقاي آشيش ژاكان – Ashish P. Dhakan مدير عامل شركت پارما هايك ويژن هند در اين زمينه گفت :
اين مركز مدرن و جديد نشان از تعهد ما به كشور هند و ارائه خدمت در مسير توسعه اين كشور است. ما به عنوان يك شريك تجاري ،
در دراز مدت تلاش خواهيم كرد تا امنيت بيشتري را براي هندوستان به ارمغان بياوريم .
با سرمايه گذاري اوليه ما درصد بالايي از كار پيشرفت داشته و ظرفيت توليد ماهانه 1.5 ميليون  دوربين مداربسته  در اين كارخانه وجود دارد .
براي توليد محصولات 9 خط توليد با تكنولوژي روز دنيا طراحي شده و تلاش مي كنيم تمام مراحل توليد ،
حتي تراشه هاي الكترونيكي دوربين را نيز بومي سازي كنيم . نيروي كار فعال كارخانه پيش از شروع فعاليت
در كلاس هاي آموزشي با كلاس جهاني كه در محل كارخانه برگزار مي شود ،
آموزش مي بينند و از اين رو درصد بالايي از نيروي بيكار را بكارگيري كرده ايم .
در حال حاضر هايك ويژن نفوذ 35 درصدي در بازار نظارت تصوير هند دارد و پيش بيني مي شود با توليد محصولات در اين كشور
و همچنين اضافه شدن محصولات مدار بسته مبتني بر هوش مصنوعي بتواند بازار
خود را در اين اقتصاد نوظهور تقويت كند .

بيشتر بخوانيد: بهترين دوربين‌ مدار بسته   انواع دوربين مداربسته

انگليس اوكراين را با 4 گل در هم كوبيد

۷۶ بازديد

انگليس اوكراين را با 4 گل در هم كوبيد!

در آخرين ديدار مرحله يك چهارم نهايي يورو ???? ، تيم هاي ملي اوكراين و انگليس عصر شنبه ساعت ??:?? به وقت تهران در ورزشگاه المپيك رم به مصاف هم رفتند كه در پايان ? پيروزي به ?. انگليس تمام شد. گل هاي سه شير در اين بازي را هري كين در دقايق ? و ?? ، هري مگواير در دقيقه ?? و جوردن هندرسون در دقيقه ?? به ثمر رساندند تا آسانترين راه صعود تيم به نيمه نهايي باشد – – نهايي يورو. براي داشتن سال ????.

در ?? دقيقه اول مسابقه ، اگرچه سهشير به راحتي بر توپ و زمين مسلط شد ، اما از نظر موقعيت هاي گلزني و حملات خطرناك برتري قابل توجهي نسبت به حريف خود نداشت و فقط يك ضربه بيشتر از اوكراين داشت. . در نيمه دوم ، هنگامي كه عملكرد اوكراين بسيار ضعيف تر از نيمه اول بود ، سوشير با گل زودهنگام هري مگواير به همان آرامش نيمه اول رسيد و با گل سوم كه هري كين به آن اشاره كرد ، تقريباً مطمئن بود پيروزي . پايان پيروزي دانش آموزي گرت ساوت گيت نيز توسط جوردن هندرسون بازيكن ليورپول مشخص شد تا پيروزي قاطع شانزدهم جام سوشير در يكي از بازي هاي يك طرفه اين مسابقات باشد.

انگليس با اين پيروزي در آخرين تيم به نيمه نهايي مي رسد و در آنجا امتياز ميزباني را خواهد داشت و بايد به مصاف تيم ملي دانمارك برود. اين ديدار چهارشنبه اين هفته ساعت ??:?? به وقت تهران در ورزشگاه ومبلي لندن برگزار مي شود.

حزب الله عراق: حمله آمريكا به الشباب از قبل برنامه ريزي شده است.

 

محمد محي” سخنگوي گردان هاي حزب الله عراق گفت هدف قرار دادن حشد الچعبي و گروه هاي مقاومت توسط ايالات متحده از قبل برنامه ريزي شده بود.

وي افزود: پس از اينكه بسيج مردمي هدف قرار گرفت ، شاهد دو موضع گيري بوديم. موضع اول كساني بودند كه با حشد الشعبي ابراز همبستگي كردند و تجاوزات آمريكايي و اسرائيلي را محكوم كردند و موضع دوم موضع ضعيف و شرم آور دولت در برابر اين تجاوز بود.

محيي با اشاره به موقعيت شرم آور برخي از گروه هاي سياسي در برابر حمله آمريكا به حشدالشعبي ، گفت: “حشدالشعبي و گروه هاي مقاومت بخشي از ارتش عراق هستند و براي حفظ امنيت و ثبات گروههاي سياسي.

سخنگوي گردان هاي حزب الله گفت: برخي از گروه هاي سياسي واقعيت ها را زير و رو كرده و از ايالات متحده و رژيم صهيونيستي حمايت مي كنند در حالي كه با حشد الشعبي خصومت دارند.

صبح روز دوشنبه هفته گذشته ، چهار نيروي حشد الشعبي در حمله هواپيماي بدون سرنشين آمريكا در غرب عراق كشته و سه نفر ديگر زخمي شدند.

اين حمله در پايگاههاي تيپ ?? الحشد الشعبي در مرز سوريه صورت گرفت.

پنتاگون در بيانيه اي اعلام كرد كه اين حملات در پاسخ به حملات ستيزه جويان به پايگاه ها و نيروهاي آمريكايي در خاك عراق بوده است.

پنتاگون ادعا كرد كه اين سايت ها و تجهيزات توسط گروه هاي مقاومت كتاب حزب الله و سيد الشهدا استفاده شده است.

بسكتبال نوجوانان ايران در جام جهاني / شكست سنگين برابر صربستان شروع بدي دارد

تيم بسكتبال نوجوانان ايران در اولين مسابقه ???? جام جهاني لتوني به صربستان باخت.

تيم ملي بسكتبال نوجوانان ايران در اولين بازي خود در جام جهاني ???? در لتوني ، از ساعت ??:?? دقيقه شنبه ? جولاي به مصاف صربستان رفت كه در نهايت با نتيجه سنگين ??-?? شكست خورد.

شاگردان محمدرضا نوري در اين بازي شروع خوبي داشتند و كوارتر اول را با نتيجه ??-?? برنده شدند ، اما اين صربستان بود كه با عملكرد بهتر در دفاع زير سبد ، به ايران اجازه نمي دهد هيچ امتيازي شود. نيمه نخست صربستان با پيروزي ?? بر ?? در كوارتر دوم ، ??-?? برنده شد.

با شروع نيمه دوم ، دفاع صربستان انسجام خود را حفظ كرد تا جوانان ايراني سه امتيازي خود را از دست بدهند و ??-?? بازنده كوارتر سوم شوند. در كوارتر چهارم ، بازيكنان صربستان با برتري ?? بر ?? در آن كوارتر عملكرد بهتري را روي سه امتياز و دفاع ارائه دادند تا پيروزي قاطع ??-?? را به دست آورند.

تيم ملي بسكتبال جوانان ايران فردا (يكشنبه) ? جولاي ساعت ??:?? به وقت تهران براي دومين بازي خود به مصاف لتوني ، كشور ميزبان اين جام جهاني مي رود.
https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir

يك مخلوط كن خوب بايد داراي چه مشخصاتي باشد؟

۷۹ بازديد

راهنماي خريد بهترين مارك مخلوط كن

در اينجا قصد داريم سه تا از بهترين مارك مخلوط كن را به شما معرفي كنيم كه به ترتيب مي توانيم به مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن مولينكس اشاره داشته كنيم كه سهم عمده اي از بازار را به خود اختصاص داده اند.

 

g1_yzru.jpg

منتشر شده در وب سايت ديجي رو امروزه مخلوط كن به يكي از وسايل كاربردي در هر آشپزخانه اي تبديل شده است كه براي تهيه نوشيدني‌هاي مختلف و انواع دسر مورد استفاده قرار مي گيرد در كل ما مي توانيم اين محصول را به دو دسته تك كاره و چند كاره تقسيم كنيم كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت، اما قبل از آن مي خواهيم بهترين برندهاي اين محصول را به شما معرفي كنيم كه شامل مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن فيليپس مي شود كه مي توان گفت سهم عمده اي از بازار را به خود اختصاص داده اند، اما توجه داشته باشيد كه منظور ما از بهترين مارك مخلوط كن ازنظر كيفيت و قيمت است و ما در اينجا با برندهاي تخصصي كاري نخواهيم داشت چراكه قيمت هاي بسيار بالايي دارند و عموم مردم از آنها استفاده نمي كنند از همين رو ما برندهايي با رنج قيمتي متوسط را مورد بررسي قرار خواهيم داد و مواردي را كه بايد در زمان انتخاب يك مدل خوب بايد به آن دقت داشته باشيد را با يكديگر بررسي خواهيم داد تا بتوانيد به راحتي بهترين مدل مخلوط كن را در هر برندي براي خود را انتخاب كنيد.

اگر قصد خريد يك مخلوط كن را براي منزل خود را داريد مطمئنا بعد از انتخاب برند كه مي تواند مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و يا مخلوط كن فيليپس، بوش و يا هر برند ديگري باشد مهم ترين مسئله انتخاب نوع آن است كه مي توانيد بر اساس نياز خود يك دستگاه تك كاره و يا يك مخلوط كن چند كاره را انتخاب كنيد و كه اين مسئله كاملا بستگي به نياز و بودجه شما دارد كه آيا شما به يك دستگاه تك كاره نياز داريد و يا ترجيح مي دهيد مدلي را انتخاب كنيد كه داراي آسياب و يا آبميوه گيري نيز باشد، اما سوالي كه در اينجا براي بسياري از افراد پيش مي آيد اين است كه آيا بهتر است يك دستگاه چند كاره براي منزل خود تهيه كنند و يا هركدام از آنها را به ‌صورت جداگانه خريداري كنند؟

در جواب اين سوال بايد بگوييم اگر در اينجا شما يك مخلوط كن سه كاره را باكيفيت بسيار خوب انتخاب كنيد كه هر سه كار را براي شما انجام دهد مطمئناً قيمت آن بسيار كمتر از آن چيزي مي شود كه شما بخواهيد هر سه دستگاه را به صورت جداگانه با همان كيفيت و قدرت موتور با برند مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و انواع مخلوط كن فيليپس تهيه كنيد، اما چيزي كه مسلم است اگر هر دستگاه را به صورت جداگانه و باكيفيتي بالا تهيه شود و قيمت آن براي شما مهم نباشد قطعاً ازنظر كيفيت و طول عمر نيز بسيار بالاتر است چراكه بايد در نظر داشته باشيد در زماني كه يك شركت قصد توليد يك محصول با چند عملكرد را دارد بايد طراحي آن را طوري انجام شود كه بتواند يك محصول هر سه عملكرد را در خود جاي دهد و اين موضوع حتما محدوديت هايي براي طراحي آن ايجاد مي كند، اما زماني كه شما آسياب برقي، مخلوط كن و آبميوه گيري را به صورت جداگانه تهيه مي كنيد هركدام داراي مشخصات فني و طراحي منحصر به فردي مي باشد كه مناسب با كارايي آن در نظر گرفته مي شود و از طرفي ديگر هر دستگاه داراي يك موتور جداگانه مي باشد پس به طور قطع طول عمر بيشتري نيز مي توانند داشته باشند، اما اگر مي خواهيد با يك هزينه متوسط يك دستگاه چند كار در خانه خود داشته باشيد با توجه به كيفيت و طول عمر انواع مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن مولينكس مي توانند انتخابي مناسب براي شما محسوب شود.

 

يك مخلوط كن خوب بايد داراي چه مشخصاتي باشد؟

در اينجا قصد داريم موارد مهمي كه بايد در زمان انتخاب يك مخلوط كن خوب به آن دقت داشته باشيد را با يك ديگر مورد بررسي قرار دهيم تا در ميان هر برندي بتوانيد بهترين مدل را براي خود انتخاب كنيد فرقي هم نمي كند قرار است مدل خود را در ميان انواع مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن مولينكس و يا مخلوط كن فيليپس و يا هر برند ديگري انتخاب كنيد تنها بايد به مواردي كه در اينجا قصد داريم به آن بپردازيم شامل جنس بدنه، قدرت موتور، پارچ، تيغه، قفل ايمني دستگاه، دكمه پالس، اسموتي ساز مي شود.

جنس بدنه: در كل نمي توانيم بدنه مخلوط كن را در دسته مشخصات فني دستگاه قرار دهيم چراكه تاثيري بر عملكرد دستگاه ندارد و اين موضوع بيشتر بستگي به سليقه و ست آشپزخانه شما دارد در كل جنس بدنه انواع مخلوط كن به دو دسته تقسيم مي شوند آنهايي كه از پلاستيك فشرده در ساخت بدنه استفاده شده و يا دسته دوم كه بدنه آنها از استيل مي باشد.

قدرت موتور: مسلما يكي از پارامترهاي مهم در زمان خريد مخلوط كن محسوب مي شود كه هرچه قدرت بيشتري داشته باشد مسلما كارايي دستگاه نيز بالاتر مي برد به طور مثال مدل هايي با قدرت 600 وات به بالا يك مدل قدرتمند محسوب مي شوند و مي توانند مواد غذايي بسيار سخت را به راحتي مخلوط كنند و به دليل قدرت بالاي موتور كمترين فشار به موتور وارد مي شود اما توجه داشته باشيد كه برندهاي نامعتبر براي گمراه كردن مشتري وات غير واقعي بر روي محصول خود درج مي كنند اما برندهاي معتبر مانند مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن فيليپس، بوش وات واقعي دستگاه را بر روي محصولات خود درج مي كنند و خيال شما بابت اين مسئله مي تواند آسوده باشد.

پارچ مخلوط كن: يكي ديگر از پارامترهاي بسيار مهم در زمان انتخاب مخلوط كن محسوب مي شود كه در كارايي دستگاه نيز مي تواند تأثير گذار باشد، جنس پارچ مي تواند به صورت پلاستيكي و يا شيشه اي باشد كه مسلما هركدام معايب و مزاياي خود را دارند، اگر بخواهيم از پارچه هاي پلاستيكي شروع كنيم بايد بگوييم اين دسته از پارچه ها بسيار سبك تر هستند اما نمي توانيد از آنها براي مخلوط كردن مواد غذايي داغ مانند سوپ و يا مواد سخت مانند يخ استفاده كنيد، اما مشكل ديگري پارچ هاي پلاستيكي دارند در بلند مدت تار و كدر مي شود، اما در مقابل پارچ هاي شيشه اي و يا پيركس وزن بسيار بالاي دارند اما در مقابل شما مي توانيد از آنها براي مخلوط كردن مواد غذايي داغ مانند و خرد كردن مواد سخت استفاده كنيد و برخلاف پارچ هاي پلاستيكي هيچ گاه تار و كدر نمي شوند، شما مي توانيد بر اساس نياز و بودجه خود در هر سه برند مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن مولينكس و مخلوط كن پاناسونيك و يا هر برند ديگري مدلي را انتخاب كنيد كه داراي پارچ پلاستيكي و يا شيشه اي باشد.

تيغه مخلوط كن: يكي ديگر از موارد مهم در زمان انتخاب مخلوط كن تيغه آن مي باشد كه در برندهاي مطرح مانند فيليپس، مولينكس، پاناسونيك و بوش از استيل ضد زنگ استفاده شده كه طول عمر بسيار زيادي دارد و در طول زمان كند نمي شود، اما به موردي كه در زمان انتخاب مدل مخلوط كن بايد به آن دقت داشته باشيد اين است كه قسمت تيغه بتواند به آساني از پارچه جدا شود تا شستن آن بتواند راحت باشد در غير اين صورت شستن پارچ هايي كه به صورت يكپارچه با تيغه طراحي شده اند بسيار مشكل است، لازم به ذكر است كه بيشتر مدل هاي برندهاي مطرح همچون مخلوط كن مولينكس انواع مخلوط كن پاناسونيك و انواع مخلوط كن فيليپس و يا بوش اين مورد در نظر گرفته شده است.

قفل ايمني دستگاه: نكته ديگري كه در زمان خريد مخلوط كن بايد به آن توجه داشته باشيد، قفل ايمني دستگاه است، در مخلوط كن‌ هاي جديد از يك سيستم ايمني با ضريب اطمينان بالا استفاده مي شود كه در زمان درست قرار نگرفتن پارچ بر سر جاي خود دستگاه روشن نمي شود چراكه در صورت عدم وجود قفل ايمني و قرار نگرفتن درست پارچ چرخ دندها به درستي روي هم قرار نمي گيرد و با روشن شدن دستگاه چرخ دندها سابيده و خرد مي شود از همين رو برندهايي همچون مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن فيليپس از قفل ايمني بر روي تمام مدل هاي استفاده مي كنند.

دكمه پالس: فرآيند پالس در كنار تنظيمات سرعت بر روي مخلوط باعث تركيب شدن مواد و يا خرد شدن آني محتويات داخل پارچ مي شود شما مي توانيد با استفاده از اين ويژگي ضرباتي با نهايت قدرت را بصورت لحظه اي استفاده كنيد.

اسموتي ساز: فيلتر در برخي از مدل هاي مخلوط كن به شما اين امكان را مي دهد تا آبميوه اي بدون دانه و تفاله تهيه كنيد كه به آن اسموتي ساز گفته مي شود، اما در مدل هاي قديمي مخلوط كن اين ويژگي وجود نداشت و شما بايد عمل فيلتر كردن آبميوه را به صورت دستي انجام دهيد.

 

نكاتي كه در زمان استفاده از مخلوط كن بايد به آن دقت كنيد:

به شما پيشنهاد مي شود زمان استفاده از مخلوط كن خود تنها 80 درصد از ظرفيت پارچ را پركنيد، چراكه زمان روشن شدن دستگاه مواد درون پارچ از لبه ها بيرون مي ريزد، پر كردن بيش اين مقدار باعث مي‌شود كه مواد هنگام كار از پارچ سر ريز شود و مي تواند منجر به صدمه رسيدن به موتور شود، اين موضوع براي مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن مولينكس و هر برند ديگري صدق مي كند.

نكته ديگري كه در زمان استفاده از مخلوط كن بايد به آن دقت كنيد اين است كه هيچ گاه از قاشق و چاقو براي هم زدن محصول در زمان روشن بودن دستگاه استفاده نكنيد، ابتدا دستگاه را خاموش و بعد از توقف كامل مي توانيد مواد را هم بزنيد.

براي شستن قطعات پلاستيكي مخلوط هيچ گاه از اسكاچ استفاده نكنيد چراكه استفاده از آن باعث خش افتادن آن مي شود كه در بلند مدت باعث كدر شدن آن مي شود پس هميشه براي شستن ظروف پلاستيكي از ابر استفاده كنيد.

ما به شما پيشنهاد مي كنيم اگر قصد خريد مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن مولينكس و يا ديگر برندها را با گارانتي اصلي و ضمانت بهترين قيمت را داريد به فروشگاه هاي معتبر مانند ديجي كالا، زنبيل و يا فروشگاه تخصصي لوازم خانگي 20 بخر مراجعه نماييد.

مفاهيم لينك سازي مدرن

۸۸ بازديد

مطالب كافي نيست! جلب اعتماد از طريق لينك دادن و مارك تجاري برگ برنده ما براي رقابت جدي در سئو است. ما در وب سايت seoedu سعي در جمع آوري اطلاعات كاملا رايگان در مورد شما داريم. مباحثي كه هميشه به دنبال آنها بوده ايد.

 

در اين كارگاه ، ابتدا با مفاهيم لينك سازي مدرن آشنا خواهيم شد و سپس تكنيك هاي عملي براي ايجاد پيوندهاي داخلي ، ايجاد پيوندهاي رايگان ، طراحي كمپين هاي گزارش آگهي و خريد بك لينك را فرا خواهيم گرفت.

 

با يك استراتژي درست ، در ايجاد روابط داخلي و خارجي ، يك سر و گردن بالاتر از رقبا هستيم.

1- مفاهيمي براي ايجاد روابط ؛ درك آناتومي اتصال و سيستم گردش خون

قبل از اينكه بخواهيم تكنيك هاي پيوند داخلي و خارجي را در سايت خود پياده كنيم ، بايد با مفاهيم موجود در اين زمينه آشنا شويم و درك عميق تري از كاربرد هر يك از آنها داشته باشيم.

 

در اين كارگاه ابتدا با مفاهيم مهمي از جمله الگوريتم پنگوئن ، Anchor Text ، Nofalo Link ، اعتبار سنجي دامنه ، صفحه فرود ، محل پيوند و آبميوه لينك آشنا خواهيد شد.

 

براي درك بهتر اين مفاهيم ، ما ارزش و تأثير روش هاي پيوند گرافيكي را شبيه سازي مي كنيم و ميزان اعتبار منتقل شده بين صفحات به گردش خون در بدن انسان را مقايسه مي كنيم. تصوير زير نمونه اي از اين شبيه سازي است كه در تمام قسمت هاي درس از آن استفاده خواهيم كرد.

بازخورد بخريد

يكي از عوامل تعيين كننده براي يك وب سايت خوب ، غني بودن از نظر محتواي كافي و معتبري است كه ساير وب سايت هاي (كاملاً داوطلبانه) كاربران خود را به سمت سايت شما هدايت مي كنند. وقتي اين اتفاق مي افتد ، مي گوييم وب سايت به ما بازخورد داده است. عالي است اگر وب سايت خوب و كاربردي باشد ، به درد شما نمي خورد. خوب ، گوگل به خود مي گويد ، اين بايد يك وب سايت معتبر باشد كه چند نفر به آن پيوند داده اند ... تا درنهايت رتبه شما در صفحه نتايج Google افزايش يابد.

فرض كنيد از قبل مي توانيد حدس بزنيد كه خريد بازخورد به چه معناست. برخي از افراد مي خواهند اعتباري را كه يك سايت طي سالهاي طولاني يك شبه كسب كرده است ، دريافت كنند. بنابراين يا آنها يا كارشناسان سئو سايتشان جاده خاكي را طي مي كنند تا زودتر به مقصد برسند. با خريد بازخورد ، آنها سعي مي كنند به گوگل ثابت كنند كه به عنوان مثال سايت آنها بسيار پر و كاربردي است ، اما همانطور كه مي دانيد ... گوگل هوشمندتر از اين است :)

حال ، اگر مي خواهيم بازخورد بخريم ، گزينه هاي ما چيست؟

ما مي توانيم پرداخت كنيم و بازخورد بخريم.

ممكن است از وب سايت ديگري بخواهيم پستي را منتشر كند كه حاوي پيوندي به وب سايت ما باشد.

ما مي توانيم يك محصول / خدمات به آقاي ارائه دهيم. X و خريد لينك.

ما ممكن است يك محصول / خدمات را به يك وبلاگ نويس ارائه دهيم تا درباره ما نظر بنويسد و كاربران را به وب سايت خود هدايت كنيم.

گوگل براي شما مهم نيست كه به كدام سمت برويد. به طور كلي ، خريد بازخورد برخلاف خط مشي گوگل است و اگر كوچكترين شك و ترديدي داشته باشيد ، در گودال افتاده ايد.

 

اما دليل سخت گيري گوگل چيست؟

تمام خط مشي هاي گوگل حول كاربر است. اين بدان معني است كه او دوست دارد سايت را با كاربران بيشتري رتبه بندي بهتري كند. اما وقتي شما مراجع را خريداري مي كنيد و او را گمراه مي كنيد ، او همچنين شما را به گونه اي مجازات مي كند كه هزار برابر عمق اشتباه خود را احساس كنيد.

منبع: seoedu.ir